Grâce à vous à nouveau je respire

Det går inte så bra att blogga när man har ett litet helvete i skolan, men får väl försöka göra mitt bästa! Det har inte hänt så mycket denna veckan, har återigen byggt upp ett litet hat mot vårdcentralen i staffanstorp, men dem börjar så smått att bättra sig. Var ledig i tisdags och är ledig idag med, men det blir bra plugg och städ för hela slanten idag precis som i tisdags. Det händer inte så mycket mer än plugg och pepp inför prag numera. På onsdag smäller det! Då åker vi mot praha och jag måste hinna med en himla massa grejer innan dess, däribland packa. Även fast My skrivit en perfekt packlista kommer det som vanligt sluta med att jag glömmer hälften av alla grejer hemma, men det skulle väl inte överraska någon direkt. Har även blivit lite nya grejer inhandlade inför prag däribland ett par gladiatorsandaler :O Trodde aldrig jag skulle hitta ett par som passar mina långa, platta, smala fötter men prisa H&M :) Såg även att dom fått in en hel drös med fina bikinis för 50:-/stycket så får bli en sväng inom där innan prag med, känner att det behövs lite nytt!
Idag är det aktiekunskap och info&layout som står på schemat, ska försöka hinna klart med det så snabbt som möjligt för jag måste verkligen hinna städa innan mammsen kommer hem vilket är om typ en timme.. Kan ju önska mig lycka till. Ska till Bjärred på fest ikväll, trevligt trevligt, men först lite förfestande hos lotta :)
Nej, om jag ska hinna med allt innan mamma kommer kan jag inte sitta framför facebook eller här längre!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0