Vilken färg har själen, älskling?

Hemma igen efter Prag! Det var en riktigt ball resa och de flesta som läser detta har antingen redan hört alla historier eller sett alla bilder så kan väl bli en kort sammanfattning bara! Vi har varit fulla mitt på dagen, varit på strippklubb, Markus hoppade sönder min säng, jag har fått sprit över hela mig, fått öl sprutat från en öltunna över mig, varit på femvåningsklubb, fått höra ett väldigt random rykte, sett riktigt roliga/sjuka/chockerande saker som jag aldrig kommer glömma. Överlag har det varit en underbart rolig resa :) Det enda negativa är att jag lyckades bli sjuk på tågresan ner, vaknade av att min vänstra mandel var GIGANTISKT, jag kunde inte prata fre-sön och nu ligger jag hemma med febe, förkylning och en massa annat. Så har inte varit i skolan över huvud taget denna veckan inte heller börjat jobba på donken som jag skulle gjort igår. Har i alla fall fått en massa nya tider till helgen, ska bland annat jobba med filli hela tiden och även med brodern min på söndag, detta kommer bli intressant. Så det blir nog ingen karneval för emma, men det blir å andra sidan en massa härlig kosing till studentveckan! Hade tyvärr ändå inte fått supa eller festa för mamma, hon tycker jag ska ta det lugnt och bli frisk. Jag har ju tagit det lugnt hela veckan men men, hon är ju sjuksköterska hon borde veta bäst.
Nej dags att återgå till att plugga :( har alldeles för mycket att göra för att vara så här sjuk :(
Ha det bra allesammans! :)
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0