Där alla dörrar var så tunga att dom inte krävde lås

All work, work idag! Blev ett åtta timmarspass idag mitt på dagen :) Gick alla tiders om jag får säga det själv. Hade även små prao där idag, har tydligen hafr det i två veckor, men eftersom jag inte jobbar så ofta har jag inte träffat dom förrän idag. Skönt, då hade man någon som kunde springa i regnet med alla beställningar till bilarna ;)
För att fördriva tiden när det inte var några kunder tränade jag och mange lite discodans i köket och dt:n! Var för en gångs skull bra musik på donkenradion, händer inte alltför ofta. Blev inlåst i kylen av Peter också.. mindre roligt, men men.
Sen kom mina favoritgrisar och höll mig sällskap vid fyra, eftersom dom ska stänga idag. Trevligt trevligt, alltid skönt att ha någon som förstår vad man tänker med en blick :)
Har annars bara tagit det lugnt idag, var precis ute en sväng runt stp med mina små favoritpojkar. Blev inte så lång runda idag, bara en timme, eftersom en annan ska jobba imorgon också. Måste vara pigg och glad för att orka jobba och hinna med lite plugg imorgon.

Ingen livad dag idag, men man gör väl så gott man kan. Kan inte lyckas alla dagar :)


grâce a toi à nouveau je respire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0