Here goes nothing!

Tentapluggat hela dagen idag, så får väl se hur det går imorgon! Meeen känns som det ska till ett verkligt mirakel om jag ska klara tentan imorgon, kan knappt hälften. Får hoppas ytinlärningen sitter kvar till imorgon hehe :)
Social constructionismen kan ju ta sig någonstans, förstår inte ens vad det är haha. Men klarade ju den första tentan i september så får hoppas på det bästa till imorgon även om jag tvivlar starkt på det. Ska upp klockan sex så lär väl somna på bussen eller något bara för att allt ska bli värre.
Annars har inte så mycket annat hänt idag, har dock fortfarande ont i vänstra käken när jag gapar och tuggar efter att emmi "skallade" mig på hakan i lördags. Inte hennes fel att hon blev knuffad och hade jag inte stått där så hade hon skallat golvet istället för mig så egentligen blir det väl bäst så här :)
dags att bege sig mot sängen för att få några timmars sömn åtminstone!

/emma


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

2010-12-01 @ 09:12:51
URL: http://grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0