I don’t wanna take no pictures I just wanna take some shots

Torsdag igår då ja, blev grupparbete i skolan först och främst. Även om min lilla grupp har en tendens att hamna på en hel del sidospår, men roligt har vi i alla fall :) Träffade Emmi på eftermiddagen och tog en tur till biblioteket och solade en stund också! Thailandbruna nästa, någon? ;)
Blev bara plugg på kvällen och även en sväng till nova för att gå ett antal varv på topshop vilket till slut resulterade i ett linne! Bra där.. köpa linnen när det är vinter :)
Missade tillochmed parcermonin på paradise hotel! Får väl ta tag i mitt liv och göra något åt det ikväll.
Nu ska jag alldeles strax styra mina steg mot jobbet och tjäna lite pengar till London :) Mindre än två månader kvar nu! Happy day :D

Dags för lite work work.
skulle kunna döda för lite sushi också...

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0