ingen bra tid detta

Sover inget om nätterna för tillfället.. vilket är detsamma som en Emma i form av en zombie om dagarna.
Orkar inte riktigt med stressen just nu, är för mycket som drar i mig åt olika håll just nu.
Har fortfarande inte börjat tentaplugga, blä, inget smart drag.
Blev sushi till lunch idag, riktigt gott skulle utan tvekan kunna leva på det. Känns som jag äter det för ofta när killen i kassan hälsar på mig genom att säga "hejsan, här idag igen"! Men men hittar jag något jag gillar är jag trogen kund :)
Till helgen blir det väl slagt som vanligt :) Jag&emma diskuterade häromdagen om hur många gånger vi egentligen varit där, vill nog inte veta svaret på den frågan. Mängdrabatt någon?
Bjuder på en bild som favoritgrisen tagit :)




Jag tog en roll när du blev sjuk
En roll som krävde hårdare hud
Min kraftreserv den tar snart slut
Som min tro på en ingripande gud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0