Min lilla älskling!

Har ju helt glömt berätta om mina nya lilla älskling som numera huserar i min bokhylla :)
Nämligen en digital fotoram som jag faktiskt fick i studentpresent av Lollo, filli och karin men itne packat upp än eftersom jag inte hittat någon plats till den. Men efter lite flyttande av diverse gamla böcker fick den en hedersplats :) Något av det bästa med den är att den är full av bilder på favoritkillarna när dom spelar live. Får verkligen rysningar när jag ser vissa utav bilderna vill bara åka tillbaka till tiden och se dom på sofiero igen, det var utan tvekan den bästa konserten jag sett. Att inleda med en live-version av utan dina andetag kan inte bli annat än rätt :) Presenten är en av dom bästa jag fått! Jag ska bara få tummen loss och lägga in lite andra bilder också som lite omväxling.



Har även fått ner mina tatueringsalternativ till tre citat och en fransk lilja! Lutar mest åt något av citaten för tillfället, men svårt att välja något som jag kan ha kvar på kroppen för evigt i en handvändning! Men till februari-mars lär man vara gaddad utan tvekan ;)

GOD NATT KÄRA HJÄRTAN

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jaa, gaddad hade suttit fint.. Ska också ta mig en funderare på min nästkommande! Hehehe, du är bra du vbg

2010-11-29 @ 23:26:13
URL: http://emiliewidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0