No eyes wide shut to your never ending game

Duktigt dålig uppdatering!
Tandläkaren gick i alla fall finfint, så slipper gå dit på ett år nu åtminstone! :)
I fredags var jag och såg Harry Potter med lollo, filli och karin. Den var riktigt bra måste jag säga, dom har lyckats följa boken nästan helt denna gången. Fick riktigt mycket ångest under scenen när dom hälsar på i Godrics hollow, inte att leka med om man har ormfobi kan jag lova! Men mer eller mindre den bästa potterfilmen än så länge, andra halvan av sista filmen ska ju komma ut i 3D ;)

I lördags blev det chockernade nog inte slagt. Blev monopol och poker med sandra, forsan, viktor och johan istället. Det var trevligt trevligt, fast fick lite abstinens efter alkohol när klockan närmade sig tolv haha, alkoholist nästa?!

Annars är det mest tentapluggande som står på schemat. Har tenta på onsdag som ska vara på halva kursen dvs 15 hp! Kan bli intressant om jag klarar den kan jag tala om, med tanke på att plugga en massa tråkigt om ledarstilar inte är min starka sida direkt! Är väl dags att ta tag i förhandlingsmetoderna också istället för att kolla på vänner eller that '70s show eller något annat mycket roligare ;)

Imorgon är det grupparbete och middag hemma hos fredrik som står på schemat, men först lite shopping på Monki och Zara med den kvinnliga delen av gruppen! :)

Nu laddar vi rejält inför löningshelgen gott folk!




Elin jag är så obeskrivligt stolt över, detta kommer du klara av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0