Säg att du förstår mig

Helgen över för denna gången och den har varit riktigt bra! :)
Blev middag med sandra, lotta och linda först på lördagen sen styrde vi stegen mot slagt med lite annat trevligt folk. Väl där inne blev det gratisdrinkar och shottar och alldeles för mycket av det goda ;)
Emmi sov här sen så kom väl i säng vid sextiden, men ska inte klaga när världens bästa granne delar säng med mig.
Igår vart det släktmiddag för mina kusiner som fyllt år och på kvällen tentaplugg.
Kanske är dags för mig att inse att tentan är om två dagar och alltså borde jag börja plugga duktigt mycket, men orkar inte riktigt vara duktig för tillfället. Får väl hoppas på det bästa om inget annat!

Annars hatar jag mest snön för tillfället, allt är så kallt och blött och jävligt under vintern :(
Får väl ge mig på pluggnadet och göra det ordentligt denna gången!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0