små späda barn med hjärtan som elefanter

Blev en runda på Entré med Emmi idag, hon skulle lämna tillbaka ett par skor!
Tyvärr sprack får pakt om ingen mer shopping fram till lönen efter två minuter eftersom vi gick in på Monki.
Jag kom därifrån med ett nytt linne i alla fall, ska bara modifiera det lite sen ska det också gå att användas. Emmi fick även med sig en ruggigt bra skiva till sin söta lilla bmw :)
Blev ingen pluggande idag heller, känns som det är dags att ta tag i det senast imorgon. 15 hp tenta om två veckor, inte godkänt! Lite jobbigt om jag inte klara den dock eftersom jag befinner mig i London under omtentan. Men det är ett ganska enkelt val: antingen omtenta eller shoppa, festa och mysa i london :) Får ta tag i den till våren i så fall. Får bara se till att vara i Sverige då ;)

Annars har det inte hänt så mycket. Tandläkaren på torsdag, får be en liten bön om att jag kan sova åtminstone fyra timmar den natten eftersom jag är livrädd. Kan ses som töntigt men har man haft min historia med tandläkare han man all rätt att vara nervös!



Kommentarer
Postat av: Emilie

love you bitch <333

2010-11-19 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0