Then this thing turned out so evil

Tentaplugga med feber är inte helt hundra kan jag lova er.  Inte det lättaste att koncentrera sig i detta huset i vanliga fall men blir inte lättare av att vara förkyld! Får ta tag i pluggandet ordentligt snart känner jag, annars kommer tentan bli väldigt intressant om en vecka. Fast kan plugga i princip alla dagar under den veckan så borde väl kunna gå till sist. Så länge jag blir godkänd är jag helnöjd :)

Annars har dagen spenderats i malmö hemma hos fredrik där min lilla favoritgrupp (eller ja, delar av den) gjort klart vår sista presentation till imorgon. Efter det bjöd fredrik oss på kalasgod mat! Är mycket imponerad :) Blev en kycklinggryta med pesto, ris, sallad och vitlöksbröd. Allt med pesto får utan tvekan tummen upp. Det vi andra bidrog med till kvällen var lussekatter, vin och vårt trevliga sällskap. Det pratades självklart inte bara om grupparbetet utan vi hann täcka bröllop, barn, pepparspray och allt annat mellan himmel och jord.
Utan tvekan den bästa gruppen jag jobbar med hitills, lite tråkigt att vi inte ska göra mer grupparbeten längre utan nu är det bara en tenta, en uppsats och en hemtenta kvar efter redovisningen imorgon.

Börjar annars bli duktigt trött på att vara sjuk, det håller inte måttet! Kan inte vara sjuk till löningshelgen, då blir jag duktigt jävla besviken på mig själv. Men får ta efter lotta och emma annars och inte gå en meter utan nässpray ;)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0