'Cause I can still feel it in the air

Föreläsning 10-12 idag om förhandling, var inte jätteintressant men får hoppas det blir roligare när det är dags för rollspelet! Alla i gruppen har fått en viss roll som man ska agera från när vi förhandlar mot en annan grupp, utom jag som är observer och ska bara observera diskussionerna inom gruppen :) Passar mig alldeles utmärkt!
Var duktig och åkte ut till skrylle med Filli och gick en runda innan Sandra kom hit och vi smällde i oss lite(läs: alldeles för mycket) godis! Kollade på The blind side, kan nog vara nya favoritfilmen :) Riktigt bra film som gick rakt in i hjärtat på både mig och Sandra, se den.
Imorgon är det middag för världens bästa Sandra med tjejerna och sen vidare till ÖGs för att slå klackarna i taket. Är ledig hela helgen, så kan verkligen gå all in för första gången på länge :) Kan redan nu gissa hur det kommer sluta.. men det är verkligen värt det!


bjuder på en bild på mig och sandra i ett mindre nyktert tillstånd, å längtar till imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Linda

schnygga tjajjor!

2010-10-16 @ 00:23:26
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0