Happiness it hurt like a bullet in the mind

haha får ta och ta tag i bloggandet lite mer seriöst känner jag!
Vad har hänt sen senast då?
Balen, tagit studenten, slutat träna taekwondo( igen:( ) jobbat hela sommaren, var it på ullared för första gången, druckit alldeles för mycket och spenderat alldeles för många kvällar på slagt, levt på kestine pga alla jävla mygg, fyllt 19, åkt till rhodos och festat loss på vår takterass, sett VÄRLDENS bästa kentkonsert, sett söta lilla Tova döpas, tagit tag i mitt liv och pluggar nu en psykologikurs på uiniversitetet, har skrivit min första tenta och just nu drar jag mest runt i väntan på den andra!


mina fina tjejer och jag på takterassen på Rhodos!


Nä får ta mig själv i kragen och börja blogga lite mer seriöst!
Men till jag har något mer vettigt att skriva, ha det bra!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0