He's so fluffy I'm gonna die!

Nytt år, nya tag och nya mål :)

Nyår börjades med en middag hemma hos Lotta som var utom denna värld. Helt fantastiskt gott var det, Viktor kan verkligen laga mat! Började med toast skagen a la håkansson, sen blev det fläskfilé, hasselbackspotatis och någon ruggigt god sås. Åt alldeles för mycket, så var lite kämpigt att röra på sig efter det. Efter många om och men fick jag&frugan tag på en taxi som tog oss till Hjärup där tolvslaget firades och även resten av kvällen.
Fick icke sova ensam den natten, hade sällskap av systrarna widlund :) Amanda lyckades bli av med både det ena och det andra under kvällen, men hon var inte bitter för det.

Den första januari inleddes med three days of condor, en av filmerna jag fick av brodern i julklapp, riktigt fin film det där. Robert Redford är perfekt 70-tals snygg och att Max von Sydow är the bad guy är finfint. Sen var det jobb för hela slanten, var inte det roligaste med tanke på att ALLA skulle bakisäta. Trodde vid ett ögonblick att jag skulle svimma, men det finns inget en liter cola inte kan bota :)

Idag har vi firat jul här hemma! Mammsen har blivit frisk så fick resterande julklappar idag.. pengar sitter aldrig fel! Trevligt trevligt att ha släkten här, men fick åka ifrån lite tidigare eftersom jag skulle träffa min saknade Ulrika och fila på vår uppsats. Efter lite mer än fyra timmar var vi äntligen klara :) Så har bara power point och poster kvar att göra, men det löser sig alltid för eller senare.

Imorgon ska jag bara sova ut och sen ut med min fina lilla trio :) Borde nog packa också.. men inte min starka sida så får se hur det går med det!

Ha det bra!
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0