I need more drinks and less lights

Helgen över för denna gång, och jävlar vilken helg det varit! :)

I lördags köpte jag&Emmi biljetter till thailand först. Helt sjukt att dom är köpta nu.. vi ska verkligen till thailand! Sjukt, kommer ta ett tag innan jag fattar det.
Sen blev det middag+förfest hos min fina Emma! Där dracks det champagne, ringdes lite samtal och bestämdes att vi skulle hålla låg profil hela kvällen... Ja, låg profil funkar inte för oss. I alla fall inte när man druckit en flaska champagne, ett antal cider, någon redbull vodka och sen den fina halv tre shotten. Men kvällen slutade som vanligt med en rolig hemfärd :)

Igår tog jag det lugnt med min fina vbg hela kvällen, försökte oss på att planera lite inför thai.. gick inte så bra det heller. Finns så mycket roligare saker att prata om :)

Dags att "laga" lite mat till jobbet imorgon!
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0