Inhale, exhale, inhale, exhale

Ojoj dålig uppdatering här! Men får skylla på att jag jobbade i princip hela förra veckan så orkade inte riktigt. Har i alla fall hunnit med en riktigt rolig personalfest i tisdag! Vi visade var skåpet skulle stå ;) Kom väl hem vid halv två och skulle upp halv sex för att öppna med jennie. Mådde inte helt hundra när jag slutade är en sak som var säker.

I lördags var det som vanligt slagt med mina favoriter :) Hade en ordentlig kalasfylla.. kunde knappt röra mig på hela söndagen, men det var värt det. Även om jag är ouppmärksam på fyllan träffade jag på en hel del gamla kompisar från katte, så det var hur roligt som helst.

Sov tolv timmar inatt .. inte fy skam. Kollade på das boot med brodern min innan idag, den var faktiskt helt okej :) Tyskarna kan spela bra. Sen min lilla Sandra här och kollade på en annan film med mig :) Trevligt trevligt, behövde lite kvalitetstid med den bruden :)

Nä, om jag ska orka jobba kl 14 imorgon får jag ta tag i mig själv och starta lite weeds så jag somnar!

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0