Jag önskar jag var där nu

Inte frisk än, men när är jag 100% frisk, det har nog aldrig hänt. Jag är sämst på att vara hemma och ta det lugnt. Är duktigt lat, men hatar att inte göra någonting så svårt att vila tillräckligt länge för att bli frisk.

London nu då ja.. det var så himla bra! :) God mat, bra shopping och trevligt sällskap. Vi har spenderat timmar och åter timmar på topshop och oxford street. På kvällarna har vi varit på bio (little fockers), varit på teater( törnrösa) och haft en riktigt riktigt skön utekväll på Fabric. Så himla bra musik dom hade där! Kändes som jag var i sjunde himmlen! Riktigt bra house som man inte tröttnade på. Och stället var flera våningar och jag med mitt dåliga lokalsinne gick nästan vilse där haha ;)
Men något av det sjukaste var när vi på lördagen var ute och turistade oss ordentligt! Vi var på Westminster Abbey och fotade lite när ett gäng italienare kommer fram och frågar om dom får fotas med oss.. vi skulle inte fota dom utan dom vill att vi skulle vara med på ett foto med dom! Så där stod jag, omringad av ett antal Italierna framför westminster abbey och poserade! Sånt som bara händer i London :)
Får slänga upp lite bilder när jag får tag på dom av lollo och felicia :)

Annars har veckan bestått av en vbgdate i måndags, även fast jag var sjuk. Hade inte träffat min fina vbg sen förra tisdagen.. på tok för länge! Åt min älskade älskade sushi i onsdag med lotta och sandra, så himla kul att träffa dom igen :)
En triodate i onsdagskväll också! jag är som sagt inte så duktig på att ta de lugnt även om jag är sjuk.. men måste få träffa mina favoriter ändå :D

Har haft en riktigt hemsk hemtenta nu också, som jag lämnade in idag klockan tolv. Det får bära eller brista, inte lätt att koncetrera sig med feber direkt! Min fina divis kom hit på lite lunch precis också. Vi (han) lagade någon riktigt god, stark kycklingrätt! Båda hade ganska ont i munnen efter all salsa och krydda, men det var så himla gott så utan tvekan värt det :)

Imorgon efter tre ska jag träffa min vbg och göra något fantastiskt roligt! LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0