Let me put some kush up in it

Helgen över för den här gången! Frugan min fyllde 20 i lördags och det firades självklart :) Först en himmelsrik middag hemma hos henne. Fläskfilé, klyftpotatis och någon sås, sen blev det cheesecake till efterrätt. Omnomnom! Sen var det självklart slagt som gällde. Och det var finfint :) Även om jag är duktigt ouppmärksam och missade i princip alla jag kände där (Y) Bra Emma. Men hittade Emil i vimmlet och det var fina grejer, har nog inte träffat honom på hur länge som helst innan dess, vilket är ett big nono! Får ta mig själv i kragen på den biten.
I söndags var det en duktig bakisdag! Sov hela dagen varvat med några weeds-avsnitt, så en bra dag med andra ord. Träffade vbg på kvällen och gick igenom alla skandaler som hänt på slagt och kollade på någon Wallanderfilm på tv. Finfin kväll :)
Idag har jag bara jobbat, 14-21, så är helt slut nu. Jobb imorgon också, men är ledig på torsdag och lördag denna veckan och jobbar mest korta pass så ska nog klara av det också :) Ska träffa min fina sandra på onsdag också, alltid något bra att se fram emot!
Vi har köpt lägenhet nu också! Blir kvar i Staffanstorp så det är skönt, vägrar lämna trion. Så det blir flytt i maj som gäller, så jag slipper hjälpa till eftersom jag är i thaithaithai då ;D
Dags att sova!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0