London baby, here we come

Hade sällskap av min fina fruga igår kväll, blev ingen utgång eftersom jag och Emmi hade feber och Emma ont i halsen. Faller en i trion, faller alla!
Vi spenderade kvällen med att kolla på film och mysa lite :) Hon åkte hem vid kvart i två, så jag var lagom pigg och glad i morse. Mötte upp Lotta, Linda, Sandra och Viktor i lund för att äta lite lunch :) momsigt!
Annars har jag filat lite på vår poster till uppsatsen idag, går sådär. Jag är inte särskilt konstnärlig och har inget tålamod så mamma fick rycka in och göra det mesta jobbet :) Allt är som vanligt med andra ord!

Har faktiskt redan packat.. chockerande måste jag säga. Trodde jag skulle packa väskan imorgon bitti och glömma hälften, men det verkar som det kan gå hem detta! Känns som min väska max kan väga 6 kilo så nu jävlar ska det shoppas skor och kläder :) Laddar upp ordentligt!
Ska bli så skönt att äntligen komma tillbaka till London, det är så bra! Lite tråkigt bara att jag ska bli hämtad vid sju imorgon.. mitt morgonhumör är inte att leka med. Får gå upp en timme innan så jag hinner hälla i mig en massa kaffe och bli någorlunda trevlig. Ska hälla i mig starbuckskaffe också på Kastrup för att bli ännu mer hyper!

Äh, vem skojar jag med? Jag är långt ifrån färdig med allt packande.. har inte ens letat upp mitt pass.
Ha det fett hemma i Sverige så länge iallafall medan jag pyser runt på oxford street och dricker latte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0