Should I drink another drink

Triodejt igår kväll! Alldeles perfekt mysigt som alltid annars. Blev tedrickande, skvallrande och planerande inför helgen. Min lilla fruga fyller 20 och det ska firas på bästa tänkbara sätt. Längtar längtar längtar. Ska bara lösa problemet med vilka kläder jag ska ha på mig först. Men blir antagligen en sväng till Entré eller något liknande med Filli på lördag om det krisar för mycket! Känns som jag måste rensa min garderob, kan knappt stänga dörren men har aldrig något att ha på mig :)
Idag har jag bara tränat, kollat på weeds och jobbat annars. Roligt liv..! Gick bra på jobbet i alla fall, men mycket att göra hela tiden så är helt slut nu. Men när är jag inte trött?  Men imorgon är det först en liten träff med min fina vbg och sen på kvällen är det middag och bio med brudarna. Ska äntligen få min sushi imorgon! Känns som det var år sen jag åt det sist .. senast var i London! Klarar mig inte utan min sushi. Kommer sluta bra i Thailand ju. Sen är det Burlesque som gäller. Dags att dräggla över Cam Gigandet då kan jag lova.  Duktigt snygg kille. Japp!
Kanske ska ta tag i rensandet av garderoben nu, annars gör jag det aldrig!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0