Take a dirty picture for me

Då har jag tagit helg! Ett arbetspass denna veckan bara och ändå helt slut. Men till mitt försvar var det löning igår och jag&maria stod själv i dt .. trodde jag skulle slänga läsken på nästa kund som kom med frågor eller klagomål. Jag är nog världens sämsta servicemänniska.  note to self: jobba aldrig löning i januari igen.
Ikväll är det triodejt som gäller :) riktigt bra kväll med andra ord! Det var alldeles för längesen vi träffades! Saknar dom varje dag vi inte träffas haha!
Känns som det är dags att städa mitt rum för deras skull, eller i alla fall bära undan min väska jag hade med mig till London. Eller vem skämtar jag med, kommer aldrig hända.
Annars taggar vi helg duktigt mycket. Först är det bio med Lotta, sandra och kanske Linda på fredag :)
Sen på lördag fyller frugan min 20 och det ska firas så det står härliga till! Låg profil till helgen kanske .. händer aldrig. Inte vår starka sida direkt. Men det är ingen överraskning för någon.
Tycker vbg kan ta sig hem från Lund snart, har inte träffat henne sen i söndags så ska träffa henne en stund i eftermiddag också hoppas jag :)
Men lite frukost på detta kanske!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0